luni, 21 aprilie 2014

MASTER CLASS cu picii din clasa întîi

Fiecare clipă trăită împreună cu elevii îmi oferă prilejul realizărilor vocaționale, îmi insuflă încredere în ceea ce descopăr cu micii școlari. Ei sînt cei mai mari inspectori, plini de curiozitate epistemică, setoși de activități captivante și dornici de a fi în rol de învățător. Părinții remarcă despre jocul de-a școala acasă și despre comunicarea eficientă pe care o simt în sînul familiei. Nu știu ce va fi peste ani, dar în clasa întîi aproximativ 70 de procente din elevi vor să fie învățători. Mă bucură acest fapt, deoarece picii mei se învață a căuta noutăți și doresc să le prezinte colegilor. Fiind inspirată de entuziasmata Mariana Marin, am organizat cu elevii mei un MASTER CLASS cu genericul Evantaiul primăverii. Picii, în rol de învățător și-au aplicat tehnicile în cadrul activităților cu colegii. A fost minunat!
                                                Dacă veți fi atenți, veți descoperi pasărea norocului.
                  Tabla e cam veche și e greu de scris pe ea, dar eu vă rog să descoperiți cuvîntul.
                                                                   Cine nu încearcă, nu crește.
                                                                  Cele mai înțelepte proverbe.
                                    Căutăm comori și descoperim valori. Ana-Maria ne-a provocat
                                                               Hai să comunicăm cu păpușa mea!
                              Noi șlefuim piatra. Apoi lansăm idei despre semnele anotimpului înverzirii.
                                            Am o floare fără petale.Colegii mei o vor împodobi.

                                  Iepurașul simbolizează fertilitatea. Noi culegem roade din cărți.
                                                                 Creați o problemă.
 Rîndunica a adunat în cuib cele mai interesante jocuri pentru voi.
                         Activitatea a fost încununată cu ziua de naștere a Valeriei. La Mulți Ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu